ΕΝ ΟΙΚΩ!...

Κυριακή, 28 Μαρτίου 2010

Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος

Τα όνειρά μου σαν παιχνίδια κουρδισμένα.
Και το μυαλό μου μια παράξενη πατέντα.
Οι αναμνήσεις μου, μου πιάνουνε κουβέντα.
Απόψε λέω να παίξω απ' τα κερδισμένα.

Κι έτσι τον δρόμο μου ανάποδα μαζεύω.
θυμάμαι όλα της ζωής μου τα λημέρια.
Τάιζα λύκους και μου τρώγανε τα χέρια,
κι έτσι παιδεύτηκα να μάθω να χαϊδεύω.

Μόνος μου έφυγα και φτάνω μόνος.
Κι όλους τους δρόμους που με 'βγάλαν εδώ πέρα,
τους έχω πάλι περπατήσει σε μια μέρα.
Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος.
Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος.

Ύστερα ήρθαν οι χαρούμενες παρέες...
Όλο μου 'λέγαν, σε κανέναν δε χρωστάω.
Με πότιζαν οινόπνευμα να μάθω να γελάω,
κι εγώ τις άφησα κι έψαξα για νέες.
Η θάλασσα με μάζεψε απ' το δρόμο.

Μου χάρισε αλάτι να ξεχνάω,
μου έμαθε το κύμα να αγαπάω,
κι ένα κατάρτι έβγαλα στον ώμο.
Μόνος μου έφυγα και φτάνω μόνος.

Κι όλους τους δρόμους που με 'βγάλαν εδώ πέρα,
τους έχω πάλι περπατήσει σε μια μέρα.
Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος.
Μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος.

Οδυσσέας Ιωάννου

Πρώτοι σε Cayenne στην κρίση!


Της Λίνας Γιάνναρου

Τελικώς, η σχέση τού Ελληνα με την Πόρσε είναι μυστήρια. Γιατί, πώς αλλιώς να εξηγήσεις το γεγονός ότι εν μέσω κρίσης και συγκεκριμένα από 1 - 15 Μαρτίου, πουλήθηκαν 18 καινούργιες, ενώ σε συνέντευξή του στη Deutsche Welle, ο Βολφ Κλιντς, πρόεδρος της Ειδικής Επιτροπής της Ευρωβουλής για την Χρηματοπιστωτική και Οικονομική Κρίση, αποκάλυψε ότι η Ελλάδα έχει το μεγαλύτερο κατά κεφαλήν ποσοστό αυτοκινήτων τύπου Porsche Cayenne στην Ευρώπη!
Τις... καλές εποχές, προ κρίσης, πωλούνταν πάνω από 200 νέα Cayenne το χρόνο καθώς και άλλα 150 μεταχειρισμένα. Αποτέλεσμα; Υπολογίζεται ότι σήμερα στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν περισσότερα από 1.000 Cayenne.

Γενικότερα, η ελληνική εξάρτηση(;) από τα πολυτελή κυβικά είναι κάτι το ανεπανάληπτο. Το πρώτο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου, στο ζενίθ του άγχους για το εθνικό και προσωπικό μας μέλλον, ταξινομήθηκαν, μεταξύ άλλων, 2 Bentley, 1 Aston Martin, 18 Porsche, 281 Audi, 229 Mercedes, 194 BMW, 74 Volvo, 52 Chrysler, 24 Lexus, 8 Saab, 1 Hummer και 1 Jaguar! Συνολικά, οι πωλήσεις αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 54,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ανοδικά κινήθηκαν όλες σχεδόν οι εισαγωγικές εταιρείες, με τη μεγαλύτερη
αύξηση να εμφανίζει –προσέξτε– η Land Rover (150%), και η BMW (136,6%). Καθόλου άσχημα, δηλαδή, για μια αγορά που από πέρυσι... ντεραπάρει. Ως γνωστόν, όμως «πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι». Και οι Ελληνες μπορεί να πέσουν, αλλά θα πέσουν με ψηλά το κεφάλι και καβάλα σε πολλούς ίππους. Απλώς, η δήλωση του κ. Κλιντς αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
(Σχόλιο Chrisgio: Από ΄δω και κάτω αρχίζουν οι ανόητες δηλώσεις και αναλύσεις του εισαγωγέα).
Βεβαίως, ο γενικός διευθυντής της Sportscar Α.Ε. (αποκλειστικός εισαγωγέας Porsche στην Ελλάδα) κ. Ζαφείρης Σαργιωτάκης επιμένει ότι αυτή η πρωτιά δεν συνιστά τίποτα άλλο παρά έναν ακόμα αστικό μύθο. «Μας φαίνονταν πολλά τα Cayenne γιατί είναι όλα συγκεντρωμένα στην Αθήνα όπου ζει και εργάζεται το 55% του πληθυσμού», λέει. «Η αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων ανεπτύχθη μόλις πριν από επτά χρόνια στην Ελλάδα. Δεν είχαμε συνηθίσει μεγάλα τζιπ στους δρόμους, γιατί... δεν είχαμε τζιπ». Οι Ελληνες, πάντως, αγκάλιασαν τα νέα πολυτελή μηχανήματά τους.
Σύμφωνα, ωστόσο, με τους ανθρώπους της αγοράς, η «καλοκαιρία» του Μαρτίου ήταν πρόσκαιρη. «Πολλοί έσπευσαν να εκτελωνίσουν αυτοκίνητα με την επιβάρυνση μόνο του τέλους ταξινόμησης και πριν από την επιβολή του νέου φόρου πολυτελείας», εξηγεί ο κ. Σαργιωτάκης. Πράγματι, στις 3 Μαρτίου εκτελωνίστηκαν περίπου 7.000 αυτοκίνητα. «Αυτό δεν πρόκειται να συνεχιστεί». Ή τουλάχιστον θα σταματήσει όταν πωληθούν και οι υπόλοιπες 20 Porsche που εκτελωνίστηκαν με το προηγούμενο «καθεστώς».
«Η πρόσφατη επιβολή επιπλέον φορολογίας στην αγορά των μεγαλύτερων αυτοκινήτων, υπό τις γενικότερες συνθήκες της οικονομίας, εκτιμάται ότι θα συρρικνώσει εξαιρετικά έως ολοκληρωτικά την αγορά των πολυτελών αυτοκινήτων», τονίζει στην «Κ» ο γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), κ. Δημήτρης Πάτσιος. Από 10% έως 12% επί των συνολικών ταξινομήσεων που κάλυπταν την περίοδο 2004 - 2008 οι μάρκες (Audi, BMW, Bentley, Chrysler, Ferrari, Jaguar, Lamborghini, Land Rover, Lexus, Lotus, Maserati, Mercedes, Porsche, Saab και Volvo), αναμένεται να πέσουν στο 6% - 7%, σύμφωνα με τον ίδιο (στην Eυρωπαϊκή Ενωση οι ίδιες μάρκες καταλαμβάνουν το 16% - 19%).
Γενικότερα, πάντως, οι πωλήσεις των αυτοκινήτων βαίνουν μειούμενες. Τον Φεβρουάριο, οι ταξινομήσεις σημείωσαν πτώση της τάξης του 34,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ όλοι κάνουν λόγο για μείωση της επισκεψιμότητας στις εκθέσεις αυτοκινήτων, στο 50%, τους τελευταίους μήνες. «Η επιβολή του φόρου πολυτελείας που είναι 30% για τα Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού συν τον ΦΠΑ 21% σε ένα προϊόν που έχει ήδη μεγάλη φορολογία είναι άδικη», επισημαίνει ο κ. Σαργιωτάκης. «Και αυτό θα είναι εις βάρος του κράτους». Το 2008, τα έσοδα του κράτους από τη φορολογία των αυτοκινήτων έφταναν το 1,6 δισ. ευρώ. Το 42% από αυτά τα εισέπραττε από τα αυτοκίνητα 2.000 κυβικών και άνω. «Αναμένουμε ότι το κράτος θα χάσει σε μια χρονιά πάνω από 800 εκατ. ευρώ εξαιτίας της νέας φορολογίας».

Σάββατο, 27 Μαρτίου 2010

Ο Διονύσιος Σολωμός ζει;

- Πώς πάει το Έθνος;
- Είδες ποτέ να μαδάνε την κότα και
ο αέρας να συνεπαίρνει τα πούπουλα;
Έτσι πάει το Έθνος!

(Διονύσιος Σολωμός)

Ανάπηρος πολέμου...

... και μετά μας ενοχλεί τι γράφει η BILD και το FOCUS.


Ερώτηση: Σε ποιόν πόλεμο ο ιδιοκτήτης του έμεινε ανάπηρος και τι βαθμό αναπηρίας έχει ώστε το Ελληνικό Κράτος να του δικαιολογεί αδασμολόγητο αυτοκίνητο με τελική ταχύτητα 300+ χλμ/ώρα;

Chrisgio

Δευτέρα, 22 Μαρτίου 2010

Ο ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΟΥΡΗΣ ΜΑΛΛΟΝ... ΖΕΙ


Ποιός είδε κράτος λιγοστό
σ’ όλη τη γη μοναδικό,
εκατό να εξοδεύει
και πενήντα να μαζεύει;
Να τρέφει όλους τους αργούς,
νά’χει επτά Πρωθυπουργούς,
ταμείο δίχως χρήματα
και δόξης τόσα μνήματα;
Νά’χει κλητήρες για φρουρά
και να σε κλέβουν φανερά,
κι ενώ αυτοί σε κλέβουνε
τον κλέφτη να γυρεύουνε;


(Γ. Σουρής, 1853-1919)

Κυριακή, 21 Μαρτίου 2010

ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΚΟΣΜΟΣ

Μια πολυεθνική εταιρεία στατιστικής, έκανε κάποτε μια παγκόσμια έρευνα, θέτοντας το παρακάτω ερώτημα:

"Ποια είναι η άποψή σας για την έλλειψη τροφής στον υπόλοιπο κόσμο;"

Τελικά η έρευνα απέτυχε παταγωδώς.

Οι αιτίες;

1. Στην Αφρική, ο κόσμος δεν ήξερε τι σημαίνει "τροφή".

2. Στην Ανατολική Ευρώπη, ο κόσμος δεν ήξερε τι σημαίνει "άποψη".

3. Στην Δυτική Ευρώπη, ο κόσμος δεν ήξερε τι σημαίνει "έλλειψη".

4. Τέλος, στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής δεν ήξεραν τι σημαίνει "υπόλοιπος κόσμος"!!!

ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΑ ΛΟΓΙΑ

Στης ανάγκης τα θρανία
και στης φτώχειας το σχολειό
μάθαμε την κοινωνία
και τον πόνο τον παλιό

Παραπονεμένα λόγια
έχουν τα τραγούδια μας
γιατί τ' άδικο το ζούμε
μέσα από την κούνια μας

Το σεργιάνι μας στον κόσμο
ήταν δέκα μέτρα γης
όσο πιάνει ένα σπίτι
και ο τοίχος μιας αυλής

Παραπονεμένα λόγια
έχουν τα τραγούδια μας
γιατί τ' άδικο το ζούμε
μέσα από την κούνια μας

Μάνος Ελευθερίου

Σάββατο, 20 Μαρτίου 2010

ΑΪΝΤΕ ΡΕ ΨΩΝΙΑ

Xάιντε θύμα, χάιντε ψώνιο,
χάιντε Σύμβολον αιώνιο!
Aν ξυπνήσεις, μονομιάς
θά ρτει ανάποδα ο ντουνιάς.
(Κώστας Βάρναλης)

Αφιερωμένο σε όλους εμάς, τα θύματα, τα ψώνια, που κουβαλάμε τα ξεφτισμένα όνειρα στην καρδιά μας, κι ελπίζουμε!!!

Κυριακή, 14 Μαρτίου 2010

BORDELO

- Γιατί δεν επιτρέπεται η λειτουργία οίκου ανοχής σε απόσταση 200 μέτρων από δημόσια υπηρεσία;
- Διότι δεν μπορούν σε τόσο μικρή απόσταση να λειτουργούν δύο μπουρδέλα!

Τετάρτη, 10 Μαρτίου 2010

Σαν σήμερα (1925) Ιδρύθηκε ο Ολυμπιακός Πειραιώς

Η ιστορία του Ολυμπιακού



Αθλητικός σύλλογος του Πειραιά, από τους δημοφιλέστερους της χώρας. Καλλιεργεί 16 αθλήματα, στα περισσότερα από τα οποία έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Ο Ολυμπιακός ιδρύθηκε στις 10 Μαρτίου 1925 και προέρχεται από τη συγχώνευση του «Πειραϊκού Ποδοσφαιρικού Ομίλου» και του «Ομίλου Φιλάθλων Πειραιά». Η απόφαση ελήφθη από επιφανείς Πειραιώτες στην ταβέρνα τού Μοίρα στην καρδιά του Πειραιά. Ανάδοχος ήταν ο αξιωματικός του Ναυτικού και αεροπόρος Νότης Καμπέρος, που θέλησε ο τίτλος του νέου συλλόγου να υποδηλώνει τη δύναμη, την αθλητική ισχύ, την ευγενή άμιλλα, την επικράτηση και εν τέλει το ολυμπιακό ιδεώδες. Ο βιομήχανος και μετέπειτα Δήμαρχος Πειραιά Μιχάλης Μανούσκος πρόσθεσε στο επίθετο «Ολυμπιακός» τις λέξεις Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς κι έτσι ο πλήρης τίτλος του Πειραϊκού συλλόγου ήταν και παραμένει Ολυμπιακός Σύνδεσμος Φιλάθλων Πειραιώς (ΟΣΦΠ).
Ως έμβλημα του νέου συλλόγου επελέγη η κεφαλή ενός δαφνοστεφανωμένου έφηβου και χρώματα το κόκκινο και το άσπρο, κατόπιν προτάσεως του Γιάννη Ανδριανόπουλου, θαυμαστή της ερυθρόλευκης Άρσεναλ, από την εποχή που σπούδαζε νομικά στο Λονδίνο. Το πρώτο Δ.Σ. του Ολυμπιακού αποτέλεσαν οι: Μιχάλης Μανούσκος (πρόεδρος), Νότης Καμπέρος (αντιπρόεδρος), Τριαντάφυλλος Κρέμος (αντιπρόεδρος), Σταύρος Μαραγκουδάκης (γεν. γραμματέας), Θανάσης Κόκκινος (ταμίας), Παναγιώτης Λαγουρατζής (έφορος), Κώστας Κυρίμης, Νίκος Ζαχαρίας, Γιάννης Λουλουδάκης και Ε. Κασιμάτης.
Ο Ολυμπιακός ιδρύθηκε ως ποδοσφαιρικό σωματείο και γρήγορα επισκίασε τους ανταγωνιστές του στο λιμάνι, για να γίνει ο κυρίαρχος του Πειραιά, με επικεφαλής τη θρυλική πεντάδα των Ανδριανοπουλαίων, που αποτέλεσαν την ψυχή της ομάδας στα πρώτα της βήματα. Παιδιά γνωστής οικογένειας στον Πειραιά, με αθλητική παράδοση, έκαναν γνωστό το όνομα του Ολυμπιακού σ' όλη την Ελλάδα. Στην αρχή έπαιξαν οι τέσσερις Ανδριανόπουλοι, ο Γιάννης, ο Ντίνος, ο Γιώργος και ο Βασίλης. Αργότερα, εμφανίστηκε και ο Λεωνίδας και για ένα μικρό χρονικό διάστημα αγωνίστηκε και ο Στέλιος. Η πεντάδα της επίθεσης με τους πέντε αδελφούς έγινε θρύλος.
Οι χρυσές περίοδοι της ποδοσφαιρικής ομάδας του Ολυμπιακού είναι η δεκαετία του '30, κατά την οποία ξεκίνησε η αντιπαράθεση με τον «αιώνιο αντίπαλο» Παναθηναϊκό, η δεκαετία του '50 με τα συνεχόμενα πρωταθλήματα, εποχή που η ομάδα απέκτησε το προσωνύμιό της «Θρύλος» και τη μεγάλη μάζα των οπαδών της, η περίοδος της προεδρίας Γουλανδρή στις αρχές της δεκαετίας του '70 και η τρέχουσα, που ξεκίνησε το 1993 με την ανάληψη της προεδρίας από τον επιχειρηματία Σωκράτη Κόκκαλη, ο οποίος παρέλαβε έναν διαλυμένο Ολυμπιακό και τον έκανε απόλυτο κυρίαρχο εντός των συνόρων.
Το μεγάλο πρόβλημα του ποδοσφαιρικού Ολυμπιακού είναι η διεθνής του παρουσία, που είναι πληθωρική αλλά ισχνή σε διακρίσεις και συχνά αντιμετωπίζεται με σκωπτική διάθεση από τους αντίπαλους οπαδούς. Δεν είναι τυχαίο που οι οπαδοί του θυμούνται ακόμα τη φιλική νίκη με 2-1 επί της μεγάλης Σάντος του Πελέ, που όμως σημειώθηκε το μακρινό 1961. Το 1999 ήταν μια χρονιά ορόσημο, καθώς η ομάδα έφθασε στους οκτώ του Τσάμπιονς Λιγκ και από καθαρή ατυχία δεν πέρασε στη φάση των ημιτελικών. Πιο εξωστρεφείς είναι οι ομάδες του μπάσκετ, του βόλεϋ και του πόλο, που έχουν στη συλλογή τους ευρωπαϊκούς τίτλους.
ΤΙΤΛΟΙ
Ποδόσφαιρο
Πρωταθλήματα Ελλάδος (36): 1931, 1933, 1934, 1936, 1937, 1938, 1947, 1948, 1951, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1966, 1967, 1973, 1974, 1975, 1980, 1981, 1982, 1983, 1987, 1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009.
Κύπελλα Ελλάδος (23): 1947, 1951, 1952, 1953, 1954, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1963, 1965, 1968, 1971, 1973, 1975, 1981, 1990, 1992, 1999, 2005, 2006, 2008.
Σούπερ Καπ (4): 1980, 1987, 1992, 2007.
Βαλκανικό Κύπελλο (1): 1963.
Καλαθοσφαίριση
Πρωταθλήματα Ελλάδος (9): 1949, 1960, 1976, 1978, 1993, 1994, 1995, 1996, 1997.
Κύπελλα Ελλάδας (7): 1976, 1977, 1978, 1980, 1994, 1997, 2002, 2010.
Ευρωλίγκα (1): 1997.
Πετοσφαίριση
Πρωταθλήματα Ελλάδας (22): 1968, 1969, 1974, 1976, 1978, 1979, 1980, 1981, 1983, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003.
Κύπελλα Ελλάδας (11): 1981, 1983, 1989, 1990, 1992, 1993, 1994, 1997, 1998, 1999, 2001.
Σούπερ Καπ Ελλάδας (1): 2000.
Κύπελλο Κυπελλούχων Ευρώπης (1): 1996.
Top Teams Cup (1): 2005.
Υδατοσφαίριση
Πρωταθλήματα Ελλάδας (21): 1933, 1934, 1947, 1949, 1951, 1952, 1969, 1971, 1992, 1993, 1995, 1996, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2007, 2008.
Κύπελλα Ελλάδας (11): 1992, 1993, 1997, 1998, 2001, 2002, 2003, 2004, 2006, 2007, 2008.
Σούπερ Καπ Ελλάδας (2): 1997, 1998.
Πρωτάθλημα Ευρώπης (1): 2002.
Σούπερ Καπ Ευρώπης (1): 2002.

Τo Σουτιέν

Γιατί το σουτιέν θεωρείται η καλύτερη πολιτική προσέγγιση;

1) Διαχωρίζει την αριστερά από την δεξιά!

2) Συγκρατεί τις μάζες!

3) Ξεσηκώνει το λαό!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...