ΕΝ ΟΙΚΩ!...

Πέμπτη, 28 Ιουλίου 2011

Υποβιβασμός για Ολυμπιακό Βόλου & Νέα Καβάλα Αποκλεισμός για Μάκη Ψωμιάδη & Αχιλλέα Μπέο



Τον υποβιβασμό του Ολυμπιακού Βόλου και της Καβάλας για την υπόθεση των στημένων αγώνων και τον αποκλεισμό εφ' όρου ζωής από το ποδόσφαιρο των Αχιλλέα Μπέου και Μάκη Ψωμιάδη, ανακοίνωσε τα ξημερώματα η Πειθαρχική Επιτροπή της Super League.

Ελπίδες για παραμονή στην Σούπερ Λίγκα για την Λάρισα και τον Πανσερραϊκό.

Aπό τον Σκάϊ

Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Η Γενική Θεωρία για τις Γκόμενες

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Καθιερώνονται» οι ένοπλες συνοδείες πλοίων

Ακόμη και το State Department φαίνεται να έχει πεισθεί πως η μόνη λύση για τη μείωση του κινδύνου να εκτεθούν πλοία αμερικανικών συμφερόντων σε πειρατικές επιθέσεις είναι οι ένοπλες συνοδείες των πλοίων.

Το «πρόβλημα» των πειρατικών επιθέσεων εξακολουθεί άλυτο στην περιοχή του κόλπου του Άντεν παρά την ύπαρξη της πολυεθνικής ναυτικής δύναμης που εξακολουθεί να περιπολεί, τα μέτρα ασφαλείας και τις συστάσεις των διεθνών φορέων της ναυτιλίας κλπ.

Εμπειρογνώμονες σε θέματα ασφαλείας πάντως εμφάνισαν μία πιο ανησυχητική εκδοχή, εξαιτίας διαρροής που θέλει το γεγονός ότι οι πειρατικές επιθέσεις στην περιοχή καλά να κρατούν να αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση, όχι μόνο στην συγκεκριμένη περιοχή, αλλά και σε άλλες θαλάσσιες ζώνες που στο παρελθόν είχαν απασχολήσει τη διεθνή ναυτιλία.

Τα νέα «κυκλοφορούν», σημειώνουν οι εμπειρογνώμονες, καθώς το διαδίκτυο είναι «προσβάσιμο» στους «ενδιαφερόμενους» αλλά πολύ περισσότερο σε εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να «οργανώσουν» επιθέσεις αλλά και σε εκείνους που επίσης ενδιαφέρονται να εξοπλίσουν τους πειρατές με όπλα αλλά και εξοπλισμό ικανό να απαντήσει στα όποια αντίμετρα των πλοίων.

Από το TheSeaNation

Πειρατεία στο ιταλικό δεξαμενόπλοιο “RBD Anema e Core”

Πειρατική επίθεση δέχθηκε το δεξαμενόπλοιο “RBD Anema e Core” στα ανοικτά του Μπενίν, στον Κόλπο της Ισημερινής Γουινέας, με 23 μέλη πλήρωμα, σύμφωνα με το υπουργείο Εξωτερικών της Ιταλίας.

Το πλοίο, ανήκει στην εταιρεία RBD Armatori Spa di Torre del Greco, η οποία εδρεύει στη Νάπολη.

Σημειώνεται ότι τους τελευταίους μήνες πειρατές έχουν καταλάβει άλλα δύο ιταλικά πλοία στον Ινδικό Ωκεανό.

Από το TheSeaNation

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Πέθανε κι ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης

Πέθανε σε ηλικία 90 ετών ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης, ο οποίος είχε μεταφερθεί το Σάββατο Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας του νοσοκομείου «Ευαγγελισμός» με λοίμωξη αναπνευστικού και επιβαρημένη καρδιακή λειτουργία. Ο έλληνας σκηνοθέτης έπασχε από χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια και καρδιακή ανεπάρκεια. Κατέληξε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας στις 3.10 τα ξημερώματα λόγω καρδιακής καταπληξίας μετά από νέο στεφανιαίο επεισόδιο.



Ο Μιχάλης Κακογιάννης, γιος της Αγγελικής και του Παναγιώτη Κακογιάννη, γεννήθηκε στη Λεμεσό της Κύπρου, στις 11 Ιουνίου του 1922, και σπούδασε Νομική, Δραματικές Τέχνες και σκηνοθεσία στο Λονδίνο. Σχεδόν ολόκληρο το διάστημα που βρισκόταν στο Λονδίνο, εργάστηκε στην ελληνική υπηρεσία του BBC, στην αρχή ως μεταφραστής και εκφωνητής, και αργότερα, σε ηλικία μόλις 22 χρόνων, ανέλαβε τη διεύθυνση της «Κυπριακής Ώρας».

Το 1947, ξεκίνησε την καριέρα του στο Θέατρο της Αγγλίας ως ηθοποιός, γρήγορα όμως τον κέρδισε η σκηνοθεσία και το 1953 ήρθε στην Ελλάδα. Το 1954, με την κινηματογραφική ταινία «Κυριακάτικο Ξύπνημα», ο Μιχάλης Κακογιάννης έκανε την αρχή της διεθνούς σκηνοθετικής του καριέρας. Η «Στέλλα», το «Κορίτσι με τα μαύρα», το «Τελευταίο ψέμα» η τριλογία του: «Ηλέκτρα», «Τρωάδες» και «Ιφιγένεια» και ο «Ζορμπάς» είναι μερικές μόνο από τις ταινίες του που διαγωνίστηκαν και προβλήθηκαν στα εγκυρότερα φεστιβάλ παγκοσμίως και απέσπασαν πολλά βραβεία και τιμητικές διακρίσεις. Στις ταινίες του συνεργάστηκε με μεγάλους Έλληνες ηθοποιούς, αλλά και με γνωστούς και καταξιωμένους ηθοποιούς της Αμερικής και της Ευρώπης.

Πέρα από τη σκηνοθεσία στον κινηματογράφο, σε εγχώριες αλλά και διεθνείς συμπαραγωγές, ο Μιχάλης Κακογιάννης έχει επίσης σκηνοθετήσει πολλές θεατρικές παραστάσεις και παραστάσεις όπερας στην Ελλάδα, τις Η.Π.Α., τη Γαλλία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Έχει, επίσης, γράψει και έχουν εκδοθεί σενάρια και μεταφράσεις κινηματογραφικών και θεατρικών έργων, ενώ έχει γράψει και στίχους γνωστών ελληνικών τραγουδιών.

Έργο του Μιχάλη Κακογιάννη είναι και ο νυχτερινός φωτισμός των μνημείων της Ακροπόλεως, τον οποίο εκείνος πρώτος οραματίσθηκε και για την επίτευξη του οποίου ίδρυσε το σύλλογο «Οι Φίλοι της Αθήνας», εξασφαλίζοντας τις υπηρεσίες του διάσημου Γάλλου φωτιστή Pierre Bideau και αναλαμβάνοντας τη χρηματοδότηση όλων των απαραίτητων μελετών.

Το 2004, ο Μιχάλης Κακογιάννης συνέστησε το κοινωφελές ίδρυμα με την επωνυμία «Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης» με σκοπό τη μελέτη, υποστήριξη και διάδοση των τεχνών του θεάτρου και του κινηματογράφου, καθώς και την καταγραφή και διαφύλαξη των δημιουργημάτων των τεχνών αυτών, ενώ το φθινόπωρο του 2009 αναμένεται η έναρξη λειτουργίας του Πολιτιστικού Κέντρου του Ιδρύματος που βρίσκεται στην οδό Πειραιώς 206, στον Ταύρο.

Τιμητικές διακρίσεις
Για την προσφορά και το έργο του, ο Μιχάλης Κακογιάννης έχει τιμηθεί με πολλές διακρίσεις στην Ελλάδα, την Κύπρο και το εξωτερικό. Έχει τιμηθεί με τον Ταξιάρχη του Χρυσού Φοίνικα (Ελλάδα), τον Ταξιάρχη των Γραμμάτων και Τεχνών (Γαλλία), τον Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Μακαρίου του Γ’ (Κύπρος) και το Special Grand Prix of the Americas (Μόντρεαλ). Έχει βραβευτεί από την Ακαδημία Αθηνών για την προσφορά του στο έθνος, από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για το συνολικό έργο του, για έργο ζωής στα Ιεροσόλυμα, για έργο ζωής από το American Hellenic Institute στην Ουάσιγκτον και στο Κάιρο. Έχει ανακηρυχθεί Επίτιμος Δημότης στη Λεμεσό, στο Montpellier (Γαλλία) και στο Ντάλας (Τέξας, Η.Π.Α.) και έχει αναγορευθεί Διδάκτωρ Τεχνών στο Columbia College (Σικάγο, Η.Π.Α.), Επίτιμος Διδάκτωρ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου καθώς και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Από τα ΤΑ ΝΕΑ

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος της ΕΡΑ-5, Νώε Παρλαβάντζας

Την απώλεια του δημοσιογράφου, Νώε Παρλαβάντζα, που έφυγε από τη ζωή σήμερα το πρωί, έπειτα από μία άνιση και παλικαρίσια μάχη με τον καρκίνο, θρηνούν η οικογένεια της ΕΡΤ, η «Φωνή της Ελλάδας» (ΕΡΑ-5) και η ομογένεια.

«Ο Νώε Παρλαβάντζας, ο ανιδιοτελής και ακούραστος σκαπανέας της δημοσιογραφικής έρευνας, ο φίλος, ο συνάδελφος, ο δάσκαλος, θα ζει πάντα στη μνήμη μας και την καρδιά μας», επισημαίνεται – μεταξύ άλλων – σε ανακοίνωση της διεύθυνσης της «Φωνής της Ελλάδας».

Πολιτικός επιστήμονας και δημοσιογράφος, γεννημένος στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 1957, ο Νώε Παρλαβάντζας αγαπήθηκε από την ομογένεια, στα πέρατα της γης, μέσα από την καθημερινή ενημερωτική ομογενειακή εκπομπή της «Φωνής της Ελλάδας», «Δίκτυο χωρίς Σύνορα». Ειδικεύτηκε σε θέματα, που αφορούν την ελληνική Διασπορά, τα οποία προσέγγιζε με ιδιαίτερη ευαισθησία. Aσχολήθηκε, ευρύτερα, με την ευρωπαϊκή ολοκλήρωση, καθώς και με ζητήματα της πολιτισμικής ενσωμάτωσης και της πολιτιστικής διαχείρισης στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Μέσα από τη «Φωνή της Ελλάδας», ο Νώε έχει συγκροτήσει ένα φιλόδοξο – αναπτυξιακό επικοινωνιακό μοντέλο ενημέρωσης για θέματα και αφιερώματα στην ομογένεια και στις ευρύτερες ευρωπαϊκές και ευρωατλαντικές διεθνείς σχέσεις, σε όλα τα επίπεδα (πολιτικά, κοινωνικά, οικονομικά και πολιτιστικά).

Σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες στο Εθνικό Καποδιαστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Πολιτισμικές Σπουδές στα Πανεπιστήμια της Χαϊδελβέργης και Φραγκφούρτης της Γερμανίας. Γνώριζε άπταιστα γερμανικά και μέσα από τη δημοσιογραφική του έρευνα έχει συμβάλει αποφασιστικά στην αλληλογνωριμία Ελλήνων, που δραστηριοποιούνται στη Γερμανία, αλλά και των Γερμανών φιλελλήνων που ζουν και εργάζονται στην Ελλάδα.

Η ευρύτερη επαγγελματική του σταδιοδρομία περιλαμβάνει, επίσης, τηλεοπτικές παραγωγές στο δορυφορικό κανάλι της ΕΡΤ, ντοκιμαντέρ και αρθρογραφία σε ελληνικά και ξένα ΜΜΕ. Είχε συνεργαστεί και με το γερμανικό τηλεοπτικό πρόγραμμα ZDF στην παραγωγή ντοκιμαντέρ, ενώ από το 1990 έως το 2005 ήταν υπεύθυνος πολλών διακρατικών ευρωπαϊκών προγραμμάτων σε θέματα Πολιτισμού και Τουρισμού.

Επί σειρά ετών ο Νώε Παρλαβάντζας δίδαξε θέματα σχετικά με τα ΜΜΕ, τον πολιτισμό και τον τουρισμό, σε δημόσια και ιδιωτικά ΙΕΚ, καθώς και σε Ευρωπαϊκά Κέντρα Επαγγελματικής κατάρτισης. Ως εκπαιδευτής συμμετείχε και σε κρατικές επιτροπές πιστοποίησης πτυχίων του ΙΕΚ, καθώς και σε επιτροπές του υπουργείου Εργασίας, ως βαθμολογητής ευρωπαϊκών προγραμμάτων, φορέων και εταιρειών, που υλοποιούν προγράμματα Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης.

Η πολιτική κηδεία του Νώε Παρλαβάντζα, όπως ήταν και η επιθυμία του, θα γίνει τη Δευτέρα, 25 Ιουνίου, και ώρα 17: 00, από την αίθουσα πολιτικών εκδηλώσεων στο 1ο Νεκροταφείο Αθηνών.

Πηγή: ΣΑΕ

Chrisgio:
Νώε, δεν ήξερα ούτε καν τη μορφή σου.
Μου κρατούσες όμως συντροφιά μέσα από τη «Φωνή της Ελλάδος» και την εκπομπή σου «Δίκτυο χωρίς Σύνορα» τις μοναχικές μου μέρες και νύχτες τόσα χρόνια στα ταξίδια μου στις θάλασσες του κόσμου που ακόμα συνεχίζονται, δεν ξέρω για πόσο καιρό ακόμα.
Καλό σου ταξίδι!

Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Απελευθερώθηκε το δεξαμενόπλοιο «Aegean Star»

Ελεύθερο αφέθηκε το ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «Aegean Star», που κατελήφθη από δέκα ένοπλους πειρατές στις 16 Ιουλίου, 30 ναυτικά μίλια ανοιχτά της Νιγηρίας.

Το 20μελές πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του και το πλοίο επιστρέφει στο λιμάνι Τέμα της Γκάνας, από όπου είχε αναχωρήσει.

Από το TheSeaNation

Σάββατο, 23 Ιουλίου 2011

Πέθανε η Εϊμι Γουαινχάουζ

Νεκρή στο σπίτι της στο Λονδίνο βρέθηκε σήμερα η Αγγλίδα τραγουδίστρια Έιμι Γουαινχάουζ.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο Sky News και επικαλούνται τα διεθνή πρακτορεία η αστυνομία ανακοίνωσε ότι βρέθηκε το πτώμα μιας 27χρονης κοπέλας, το οποίο αναγνωρίστηκε ως αυτό της γνωστής καλλιτέχνιδας, σε διαμέρισμα στο Camden Square στα βόρεια του Λονδίνου. Ωστόσο δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά τα αίτια του θανάτου της και ο εκπρόσωπός της δεν έχει επιβεβαιώσει την είδηση.
Η 27χρονη σταρ είχε απασχολήσει πολλές φορές το διεθνή τύπο για τα προβλήματα που αντιμετώπιζε με τα ναρκωτικά και το αλκοόλ.Φέτος, μάλιστα, επρόκειτο να εμφανιστεί και στη χώρα μας στο πλαίσιο του Ejekt Festival αλλά ματαίωσε την συναυλία της τελευταία στιγμή.
Γεννημένη στις 14 Σεπτεμβρίου του 1983, στο Σάουθγκειτ του Λονδίνου, από πατέρα οδηγό ταξί και μητέρα φαρμακοποιό, με εβραϊκές ρίζες στα δέκα της χρόνια μαζί με ένα φίλο της έφτιαξαν ένα συγκρότημα ραπ το "Sweet ' n ' Sour" (γλυκόξυνο) .
Έχει κερδίσει πολλά βραβεία μουσικής και έγινε ίνδαλμα για πολλές καλλιτέχνιδες της σόουλ.
Το 2006 με το προφητικό άλμπουμ της "Back To Black", ένας συνδιασμός τζάζ, σοόυλ, ροκ και πόπ μουσικής, προτάθηκε για έξι βραβεία Γκράμι κερδίζοντας τα πέντε,  κατακτώντας το ρεκόρ για τις περισσότερες νίκες από γυναίκα καλλιτέχνιδα σε μία βραδιά.
"Δεν επιδίωκα να γίνω διάσημη. Είμαι απλά μια μουσικός" είχε δηλώσει τότε η Γουάινχάουζ στο Associated Press.
Το 2007 κέρδισε και ένα βραβείο Brit αυτό της Καλύτερης Βρετανίδας Γυναίκας Καλλιτέχνιδας, ενώ είχε προταθεί επίσης για το βραβείο Καλύτερου Βρετανικού Άλμπουμ.
Επίσης, έχει κερδίσει τρεις φορές το βραβείο Ιvor Novello. Η πρώτη ήταν το 2004 στην κατηγορία  "Καλύτερο Εναλλακτικό Τραγούδι" (σε μουσική και στίχους) για το "Stronger Than Me",  η δεύτερη το 2007 για την ίδια κατηγορία με το "Rehabκαι η τρίτη το 2008 στην κατηγορία "Καλύτερο Τραγούδι" για το τραγούδι "Love Is A Losing Game".
Όμως οι "δαιμονές της" δεν την άφηναν να ηρεμήσει, φωτογραφίες και  προσβλητικά βίντεο στο διαδίκτυο την έδειχναν μεθυσμένη ή υπό την επίρρεια ναρκωτικών ουσιών, ενώ τα διατροφικά της προβλήματα ήταν εμφανή στο σώμα της.
Για την εύθραυστη υγεία της είχε μιλήσει και ο πατέρας της, ο οποίος είχε πει ότι η κόρη του είχε εμφανίσει εμφύσημα από το κάπνισμα και τη χρήση της ναρκωτικής ουσία κρακ.

Από την Ελευθεροτυπία

Αμάν το πείσμα σου, Μαρίζα



Καλό Καλοκαίρι και Καλές Διακοπές!

Παρασκευή, 22 Ιουλίου 2011

Οι τράπεζες που έχουν συμφωνήσει να συμμετάσχουν στο σχέδιο για την Ελλάδα


Το Institute of International Finance (IIF) έδωσε στην δημοσιότητα τη λίστα με τις τράπεζες που ήδη έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στο σχέδιο διάσωσης της ελληνικής οικονομίας.










Βέλγιο
Dexia                                                                                       


Βρετανία
HSBC, Standard Chartered


Γαλλία
BNP Paribas, AXA, Societe Generale


Γερμανία     
Allianz, Munich Re, Deutsche Bank, Commerzbank, Bayern LB


Ελβετία
Swiss Re, Zurich Financial, Credit Suisse 



Ελλάδα
Alpha Bank, Εθνική Τράπεζα, EFG Eurobank, Τράπεζα Πειραιώς, Ελληνική Τράπεζα


Ισπανία
BBVA


Ιταλία
Generali, Intesa SanPaolo


Καναδάς
Scotiabank


Κορέα
KB Financial Group


Κουβέιτ
National Bank of Kuwait


Κύπρος
Τράπεζα Κύπρου


Ολλανδία
ING


Περού
Banco de Credito de Peru


Σουηδία
SEB


Τουρκία
AK Bank

Από το todayfocus.gr

Η Τεχνική της Χειραγώγησης

10 στρατηγικές χειραγώγησης από τα ΜΜΕ

του Νόαμ Τσόμσκι

1. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Το θεμελιώδες στοιχείο του κοινωνικού ελέγχου είναι η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής που έγκειται στην εκτροπή της προσοχής του κοινού από τα σημαντικά προβλήματα και τις αποφασισμένες από τις οικονομικές και πολιτικές ελίτ αλλαγές μέσω της τεχνικής του κατακλυσμού συνεχόμενων αντιπερισπασμών και ασήμαντων πληροφοριών.
Η στρατηγική της απόσπασης της προσοχής είναι επίσης απαραίτητη για να μην επιτρέψει στο κοινό να ενδιαφερθεί για απαραίτητες γνώσεις στους τομείς της επιστήμης, της οικονομίας, της ψυχολογίας, της νευροβιολογίας και της κυβερνητικής.
«Διατηρήστε την προσοχή του κοινού αποσπασμένη, μακριά από τα αληθινά κοινωνικά προβλήματα, αιχμάλωτη θεμάτων που δεν έχουν καμία σημασία.
Διατηρήστε το κοινό απασχολημένο, τόσο πολύ ώστε να μην έχει καθόλου χρόνο για να σκεφτεί - πίσω στο αγρόκτημα, όπως τα υπόλοιπα ζώα» (απόσπασμα από το κείμενο: Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

2. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΛΥΣΕΩΝ
Αυτή η μέθοδος καλείται επίσης «πρόβλημα - αντίδραση - λύση».
Δημιουργείται ένα πρόβλημα, μια προβλεφθείσα «κατάσταση» για να υπάρξει μια κάποια αντίδραση από τον κόσμο, με σκοπό αυτός ο ίδιος να ορίσει τα μέτρα που η εξουσία θέλει να τον κάνει να δεχτεί.
Για παράδειγμα:
Αφήνεται να ξεδιπλωθεί και να ενταθεί η αστική βία ή οργανώνονται αιματηρές επιθέσεις που αποσκοπούν στο να απαιτήσει ο κόσμος νόμους ασφαλείας και πολιτικές εις βάρος της ελευθερίας.
Ή ακόμα:
Δημιουργούν μία οικονομική κρίση ώστε να γίνει αποδεκτή ως αναγκαίο κακό η υποχώρηση των κοινωνικών δικαιωμάτων και η διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών.

3. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
Για να γίνουν αποδεκτά τα διάφορα απαράδεκτα μέτρα, αρκεί η σταδιακή εφαρμογή τους, λίγο λίγο, επί συναπτά έτη. Κατά αυτόν τον τρόπο επιβλήθηκαν τις δεκαετίες του ΄80 και ΄90 οι δραστικά νέες κοινωνικοοικονομικές συνθήκες (νεοφιλελευθερισμός): ανύπαρκτο κράτος, ιδιωτικοποιήσεις, ανασφάλεια, ελαστικότητα, μαζική ανεργία, μισθοί που δεν εξασφαλίζουν ένα αξιοπρεπές εισόδημα, τόσες αλλαγές που θα είχαν προκαλέσει επανάσταση αν είχαν εφαρμοστεί μονομιάς.

4. Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ
Ένας άλλος τρόπος για να γίνει αποδεκτή μια αντιλαϊκή απόφαση είναι να την παρουσιάσουν ως «επώδυνη και αναγκαία», εξασφαλίζοντας τη συγκατάβαση του λαού τη δεδομένη χρονική στιγμή και εφαρμόζοντάς τη στο μέλλον.
Είναι πιο εύκολο να γίνει αποδεκτή μια μελλοντική θυσία απ' ό,τι μία άμεση.
Κατά πρώτον επειδή η προσπάθεια δεν καταβάλλεται άμεσα και κατά δεύτερον επειδή το κοινό, η μάζα, πάντα έχει την τάση να ελπίζει αφελώς ότι «τα πράγματα θα φτιάξουν στο μέλλον» και ότι οι απαιτούμενες θυσίες θα αποφευχθούν.
Αυτό δίνει περισσότερο χρόνο στο κοινό να συνηθίσει στην ιδέα των αλλαγών και να τις αποδεχτεί με παραίτηση όταν φτάσει το πλήρωμα του χρόνου.

5. ΑΠΕΥΘΥΝΣΗ ΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ
Η πλειονότητα των διαφημίσεων που απευθύνονται στο ευρύ κοινό χρησιμοποιούν λόγο, επιχειρήματα, προσωπικότητες και τόνο της φωνής, όλα ιδιαίτερα παιδικά, πολλές φορές στα όρια της αδυναμίας, σαν ο θεατής να ήταν μικρό παιδάκι ή διανοητικά υστερημένος.
Όσο περισσότερο θέλουν να εξαπατήσουν το θεατή τόσο πιο πολύ υιοθετούν έναν παιδικό τόνο...
Γιατί;
«Αν κάποιος απευθύνεται σε ένα άτομο σαν αυτό να ήταν 12 χρονών ή και μικρότερο, αυτό λόγω της υποβολής είναι πολύ πιθανό να τείνει σε μια απάντηση ή αντίδραση απογυμνωμένη από κάθε κριτική σκέψη, όπως αυτή ενός μικρού παιδιού» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

6. ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
Η χρήση του συναισθήματος είναι μια κλασική τεχνική προκειμένου να επιτευχθεί βραχυκύκλωμα στη λογική ανάλυση και στην κριτική σκέψη των ατόμων.
Από την άλλη, η χρήση των συναισθημάτων ανοίγει την πόρτα για την πρόσβαση στο ασυνείδητο και την εμφύτευση ιδεών, επιθυμιών, φόβων, καταναγκασμών ή την προτροπή για ορισμένες συμπεριφορές.

7. Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ
Κάντε το κοινό να είναι ανήμπορο να κατανοήσει τις μεθόδους και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο και τη σκλαβιά του.
«Η ποιότητα της εκπαίδευσης που δίνεται στις κατώτερες κοινωνικές τάξεις πρέπει να είναι η φτωχότερη και μετριότερη δυνατή, έτσι ώστε το χάσμα της άγνοιας μεταξύ των κατώτερων και των ανώτερων κοινωνικών τάξεων να είναι και να παραμένει αδύνατον να γεφυρωθεί» (βλ. Αθόρυβα όπλα για ήρεμους πολέμους).

8. ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΜΕ ΤΗ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΑ
Προωθήστε στο κοινό την ιδέα ότι είναι της μόδας να είσαι ηλίθιος, χυδαίος και αμόρφωτος.

9. ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΝΟΧΗΣ
Κάντε τα άτομα να πιστέψουν ότι αυτά και μόνον αυτά είναι ένοχα για την κακοτυχία τους, εξαιτίας της ανεπάρκειας της νοημοσύνης τους, των ικανοτήτων ή των προσπαθειών τους.
Έτσι, τα άτομα, αντί να εξεγείρονται ενάντια στο οικονομικό σύστημα, υποτιμούν τους εαυτούς τους και νιώθουν ενοχές, κάτι που δημιουργεί μια γενικευμένη κατάσταση κατάθλιψης, της οποίας απόρροια είναι η αναστολή της δράσης. Και χωρίς δράση, δεν υπάρχει επανάσταση.

10. ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠ' Ο,ΤΙ ΑΥΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ
Κατά τα τελευταία 50 χρόνια, η ταχεία πρόοδος της επιστήμης έχει δημιουργήσει ένα αυξανόμενο κενό μεταξύ των γνώσεων του κοινού και εκείνων που κατέχουν και χρησιμοποιούν οι κυρίαρχες ελίτ.
Χάρη στη βιολογία, στη νευροβιολογία και στην εφαρμοσμένη ψυχολογία, το σύστημα έχει επιτύχει μια εξελιγμένη κατανόηση των ανθρώπων, τόσο σωματικά όσο και ψυχολογικά.
Το σύστημα έχει καταφέρει να γνωρίζει καλύτερα τον «μέσο άνθρωπο» απ' ό,τι αυτός γνωρίζει τον εαυτό του.
Αυτό σημαίνει ότι στις περισσότερες περιπτώσεις το σύστημα ασκεί μεγαλύτερο έλεγχο και μεγάλη εξουσία πάνω στα άτομα, μεγαλύτερη από αυτήν που τα ίδια ασκούν στους εαυτούς τους.

Τετάρτη, 20 Ιουλίου 2011

Ο χορός του Ζαλόγγου, στα κίτρινα


Μεταξύ Ρέπα – Ραγκούση – Μιχελάκη,
η Ελλάδα αυτοκτονεί…

Πειρατεία στο ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «Aegean Star»

Πειρατική επίθεση σημειώθηκε στο ελληνόκτητο δεξαμενόπλοιο «Aegean Star» στις 16 Ιουλίου, 30 ναυτικά μίλια ανοικτά της Νιγηρίας, με 20μελές πλήρωμα μεταξύ των οποίων τρεις Έλληνες.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το δεξαμενόπλοιο κατευθυνόταν έμφορτο με πετρέλαιο προς το Κατονού της Μπενίν.

Διαχειρίστρια εταιρεία είναι η Endeavour Marine Agency, με έδρα τον Πειραιά.

Από το TheSeaNation

Τρίτη, 19 Ιουλίου 2011

Μέρος Πρώτο: Γιαπωνέζοι μηχανικοί της... πλάκας Μέρος Δεύτερο: Ελληνική πραγματικότητα


Μέρος 1ο
Γιαπωνέζοι μηχανικοί ξαναφτιάχνουν
κατεστραμμένο αυτοκινητόδρομο σε 6 ημέρες
Η Ιαπωνία μπορεί να έχει σαρωθεί κυριολεκτικά από έναν τερατώδη σεισμό, ένα γιγάντιο τσουνάμι και μια μεγάλη πυρηνική καταστροφή ταυτόχρονα, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι δεν εξακολουθεί να έχει μερικούς από τους καλύτερους μηχανικούς στον κόσμο και μια αίσθηση καθήκοντος πέρα από τη δική μας (τουλάχιστον) φαντασία.
Δείτε αυτό το κομμάτι τελείως κατεστραμμένου αυτοκινητοδρόμου, το οποίο ανακατασκευάστηκε και δόθηκε στην κυκλοφορία μέσα σε μόλις έξι ημέρες (ναι ημέρες, όχι μήνες) μετά την φοβερή καταστροφή που χτύπησε τη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Αυτό το κομμάτι του αυτοκινητοδρόμου Great Kanto, καταστράφηκε ολοκληρωτικά από το σεισμό των 9.0 ρίχτερ που ταρακούνησε συθέμελα την βορειοανατολική ακτή της Ιαπωνίας. Συνεργεία της εταιρίας επισκευών αυτοκινητοδρόμων NEXCO, άρχισαν την αποκατάσταση των ζημιών στις 17 Μαρτίου (προσέξτε, ούτε έξι ημέρες μετά το διπλό χτύπημα που δέχτηκε η χώρα στις 11/3). Στο τέλος της ημέρας της 23ης Μαρτίου, ο δρόμος ήταν ανοιχτός για την κυκλοφορία και μάλιστα έμοιαζε καινούργιος (και όχι μπαλωμένος και με παρακάμψεις). Δε μπορώ ούτε να φανταστώ πόσος χρόνος θα χρειαζόταν, για να αρχίσουν, έστω, οι εργασίες επιδιόρθωσης στην Ελλάδα (δε συζητάμε καν για να δοθεί στην κυκλοφορία ο δρόμος).
Τα σχόλια δικά σας.

Μέρος 2ο
Παραθέτω και την αντίστοιχη διαδικασία που θα έκανε ένας έξυπνος και προικισμένος λαός όπως εμείς, όπως την έστειλε ένας φίλος...
Η ορθή διαδικασία είναι η ακόλουθη:
1. Σχεδιάζουμε έναν παρακαμπτήριο δρόμο για να εκτρέπουμε την κυκλοφορία όσο διάστημα θα διαρκούν οι εργασίες.
2. Προσέχουμε η χάραξη να είναι στενή και με αρκετές στροφές - μη σκοτωθεί κανένας από υπερβολική ταχύτητα!
3. Αλλάζουμε τη χάραξη γιατί η αρχική περνούσε από τον ελαιώνα του κοινοτάρχη.
4. Αναθέτουμε (μετά από διαγωνισμό βεβαίως, μη μας πούνε και τίποτα) 8 μελέτες σε 8 διαφορετικούς μελετητές.
5. Κηρύσσουμε απαλλοτριωτέα την έκταση.
6. Βγαίνει η δικαστική απόφαση απαλλοτρίωσης.
7. Οι ενδιαφερόμενοι καταθέτουν ενστάσεις γιατί η τιμή είναι χαμηλή.
8. Βγαίνει νέα δικαστική απόφαση με νέες, υψηλότερες τιμές.
9. Εφεσιβάλλουμε την απόφαση ενώπιον των δικαστηρίων.
10. Βγαίνει δευτεροβάθμια απόφαση που μοιράζει τη διαφορά στη μέση.
11. Εν τω μεταξύ, οι περιβαλλοντικές οργανώσεις προσβάλλουν τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων γιατί στην περιοχή εθεάθη ζεύγος σπουργιτιών με σπάνιο χρώμα φτερών (δύο τόνοι σκουρότερο καστανό από το κανονικό).
12. Χρειαζόμαστε χρήματα για να καταβάλλουμε το κόστος των απαλλοτριώσεων. Λόγω δύσκολων καιρών, τοποθετούμε έναν νέο σταθμό διοδίων στην είσοδο της παρακαμπτηρίου.
13. Προκηρύσσεται δημόσιος διεθνής διαγωνισμός για την ανάληψη του έργου.
14. Αναδεικνύεται ο ανάδοχος.
15. Οι υπόλοιποι προσφεύγουν στα δικαστήρια για την ακύρωση του διαγωνισμού.
16. Το δικαστήριο βγάζει απόφαση και δικαιώνει τους προσφεύγοντες. Αφαιρεί το έργο από τον πρώτο και το δίνει στο δεύτερο της κατάταξης.
17. Ο πρώτος ανάδοχος προσφεύγει εκ νέου στα δικαστήρια.
18. Το δευτεροβάθμιο δικαστήριο δικαιώνει ξανά τον πρώτο και αφαιρεί το έργο από τον δεύτερο.
19. Στο μεταξύ ο πρώτος έχει πτωχεύσει και δεν μπορεί να το αναλάβει.
20. Ο δεύτερος αλλάζει προτεραιότητες και πλέον δεν το θέλει ούτε αυτός (σιγά μην κάτσω ν' ασχοληθώ με καραγκιόζηδες σκέφτεται).
21. Το έργο κατακυρώνεται στον τρίτο, ο οποίος πρέπει πλέον να προσλάβει επειγόντως Αλβανούς, Πακιστανούς και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις για να το αναλάβει.
22. Ξεκινάμε τις χωματουργικές εργασίες στην παρακαμπτήριο.
23. Διακόπτουμε τις χωματουργικές εργασίες γιατί ανακαλύφθηκε ένα αρχαίο κτίσμα.
24. Επεμβαίνει η αρχαιολογική υπηρεσία για σωστικές ανασκαφές.
25. Σε συμβούλιο του ΚΑΣ αποφασίζεται ότι το κτίσμα ήταν ένα μαντρί της ελληνιστική περιόδου και δεν πειράζει αν καταχωθεί.
26. Συνεχίζονται οι χωματουργικές εργασίες.
27. Διακόπτονται οι χωματουργικές εργασίες γιατί μπήκαμε στο Ραμαζάνι και οι Πακιστανοί αρνούνται να εργαστούν.
28. Μετά το Μπαϊράμι συνεχίζονται οι χωματουργικές εργασίες.
29. Τελειώνουν οι χωματουργικές εργασίες και πλέον η παρακαμπτήρια είναι έτοιμη για ασφαλτόστρωση.
30. Εν τω μεταξύ όλοι οι οδηγοί έχουν ανακαλύψει αυτόν το δρόμο και τον χρησιμοποιούν, ασχέτως αν απαιτείται να κάνουν σλάλομ ανάμεσα στα μηχανήματα.
31. Οι εργασίες διακόπτονται γιατί ένα αγροτικό χτύπησε έναν Πακιστανό και οι ομοεθνείς του ξεσηκώνονται για την άνανδρη χριστιανική επίθεση σε αθώους μουσουλμάνους.
32. Στο χώρο προσέρχονται στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ για συμπαράσταση στο δίκαιο αγώνα των Πακιστανών.
33. Οι Πακιστανοί πετυχαίνουν αύξηση των ημερομισθίων και επιστρέφουν στην εργασία τους.
34. Οι Αλβανοί απέχουν γιατί διαμαρτύρονται για την αύξηση των ημερομισθίων των Πακιστανών.
35. Οι Αλβανοί πετυχαίνουν κι αυτοί αύξηση του ημερομισθίου τους και επιστρέφουν στη δουλειά τους.
36. Οι εργασίες ασφαλτόστρωσης ολοκληρώνονται με την φυσιολογική καθυστέρηση των 28 μηνών.
37. Η παρακαμπτήρια οδός δίνεται στην κυκλοφορία.
38. Η παρακαμπτήρια οδός κλείνει γιατί δίπλωσε μία νταλίκα.
39. Η νταλίκα μαζεύεται και η παρακαμπτήρια οδός ξανανοίγει.
40. Η συντονιστική επιτροπή του κινήματος «Δεν Πληρώνω» κάνει κατάληψη στα διόδια γιατί τα θεωρεί απαράδεκτα.
41. Η παρακαμπτήρια οδός κλείνει γιατί τώρα που τις μπάρες τις κρατάν ανοικτές οι «Δεν Πληρώνω» ένα κωλοφτιαγμένο Hyundai περνάει με ταχύτητα και παρασέρνει το κοπάδι πρόβατα του κυρίου Μήτσου που διασχίζει το δρόμο.
42. Τα αίματα και τα μέλη των προβάτων καθαρίζονται και η παρακαμπτήρια οδός ξανανοίγει.
43. Τα διόδια λειτουργούν και πάλι μετά από παρέμβαση των μονάδων της τάξης που ρίχνουν χημικά στους «Δεν Πληρώνω». Έτσι κι αλλιώς συνηθισμένοι είναι.
44. Η παρακαμπτήρια οδός κλείνει γιατί ο εργολάβος τοποθετεί τα μηχανήματά του στο δρόμο επειδή δεν έχει πληρωθεί για τη δουλειά του, η οποία τώρα κοστολογείται στο 360% του αρχικού προϋπολογισμού.
45. Τα ΜΑΤ περιποιούνται και τον εργολάβο και η παρακαμπτήρια οδός ξανανοίγει.
46. Τώρα που λύθηκαν τα προβλήματα με την παρακαμπτήρια οδό, είναι ώρα να επισκευάσουμε και το δρόμο.
47. Επαναλαμβάνονται τα βήματα 1-45.
48. Εν τω μεταξύ, και επειδή έχουν περάσει πολύς καιρός, κανείς πλέον δεν θυμάται γιατί χάλασε ο δρόμος και αποφασίζεται να τον αφήσουν στην ησυχία του και να διαπλατύνουν τελικά την παρακαμπτήρια.
49. Μέχρι να διαπλατυνθεί η παρακαμπτήρια, έχει περάσει η περίοδος επανάληψης του σεισμού και ένας νέος σεισμός την καταστρέφει εντελώς.
50. Αποφασίζεται να χρησιμοποιηθεί ο παλιός αυτοκινητόδρομος ως παρακαμπτήρια της παρακαμπτήριας μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες αποκατάστασης.

Και όλα κάνουν τον κύκλο τους.

ΕΤΣΙ πρέπει να γίνονται τα σωστά έργα, τι να μας πουν τώρα οι Γιαπωνέζοι!

Τετάρτη, 13 Ιουλίου 2011

Με διάλυση απειλεί τους οίκους αξιολόγησης η Ευρωπαϊκή Επιτροπή

Με διάλυση προειδοποιεί τους οίκους αξιολόγησης Standard and Poor’s, Moody's και Fitch, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με την αρμόδια για θέματα Δικαιοσύνης, Βίβιαν Ρέντινγκ, να κάνει λόγο για “καρτέλ” αμερικανικών εταιρειών που αποφασίζουν τη μοίρα ολόκληρων κρατών.
Το θέμα αναμένεται να τεθεί προς συζήτηση στην Ομάδα των 20.
Αξίζει να υπενθυμιστεί ότι η πρόσφατη υποβάθμιση του αξιόχρεου της Πορτογαλίας από τη Moody's, προβλημάτισε την Ευρώπη, σχετικά με τη δύναμη των οργανισμών αυτών οι οποίοι κατηγορούνται για επιδείνωση της κρίσης του χρέους στη ζώνη του ευρώ.
Παράλληλα η παρέμβαση της Standard and Poor’s στην υπόθεση τους αμερικανικού χρέους, δημιουργεί σύμφωνα με αναλυτές το κατάλληλο κλίμα για την αναμόρφωση της λειτουργίας των οίκων αξιολόγησης.

Από το TheSeaNation

Δευτέρα, 11 Ιουλίου 2011

Σοφά λόγια

"Οι πολιτείες ευτυχούν όταν οι άδικοι τιμωρούνται!"

Πλάτων


Ο μεγάλος αρχαίος πατριώτης μας καλά τα έχει πει.

Εμείς δεν είμαστε ακόμη σε θέση να τον καταλάβουμε.

Που θα πάει... κάποια στιγμή... κάποτε... ποιος ξέρει!

Chrisgio

Σάββατο, 9 Ιουλίου 2011

Το σχολείο των φυλακών Αυλώνα

Γυμνάσιο – Λύκειο Ε.Κ.Κ.Ν.Α.
Ένα σχολείο ελεύθερων ανθρώπων μέσα στη Φυλακή

του Σωτήρη Αθηναίου
Υπάρχει ένα Σχολείο, στο οποίο οι μαθητές χαίρονται το μάθημα.

Δε τους ρωτάνε οι γονείς, αν διάβασαν. Διαβάζουν, γιατί χαίρονται και νοιώθουν τη δύναμη της γνώσης.

Δε ζουν μαζί με τους γονείς τους, αλλά τους κουβαλάνε μαζί τους στον ύπνο και το ξύπνιο τους. Το αγαπημένο τατουάζ στο σώμα τους είναι η λέξη “μάνα”. Δεν έχουν το δωμάτιο τους, τη “βολή” τους, δεν καταλαβαίνουν με τον ίδιο τρόπο τις ψυχολογικές διακυμάνσεις της εφηβείας. Δεν είναι παιδιά, δεν είναι έφηβοι, δεν είναι άντρες, λες και κάποιος έχει σβήσει την αχνή μολυβιά, που σκιαγραφεί τα σημαντικότερα τμήματα της σύντομης ζωής τους και αυτοί με πείσμα πήραν τα μολύβια - χοντρά, ανεξίτηλα μολύβια - για να τα ξαναγράψουν μέσα στον παράδεισο και την ασφάλεια που τους παρέχει το σχολείο των Φυλακών.

Σ΄αυτό το σχολείο οι μαθητές δεν κάνουν αδικαιολόγητες απουσίες, δεν πάνε φροντιστήριο, σχεδόν κανένας δεν παραλαμβάνει τον έλεγχο των βαθμών τους.

Υπάρχει ένα Σχολείο,
στο οποίο οι μαθητές δε μετράνε το αντριλίκι με το θράσος προς τους Δασκάλους, για αυτούς οι Δάσκαλοι τους είναι ο κόσμος που ονειρεύονται και όχι η κοινωνία που απεχθάνονται.

Υπάρχει ένα Σχολείο, ένα Δημόσιο Σχολείο,
που βοηθά εκατοντάδες μαθητές να πάρουν απολυτήριο Γυμνασίου και Λυκείου, για να μπορέσουν κάποτε να ενταχθούν ουσιαστικά στις απαιτήσεις ενός σύγχρονου Κράτους.

Υπάρχει ένα Σχολείο, ένα Δημόσιο Σχολείο,
στο οποίο δεκάδες μαθητές, δίχως φροντιστηριακή υποστήριξη, έχουν, ήδη, εισαχθεί στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.

Υπάρχει ένα Σχολείο, ένα Δημόσιο Σχολείο,
στο οποίο οι μαθητές εκδίδουν σχολική εφημερίδα με μεστότητα άρθρων και αισθητική τελειότητα, που θα τη ζήλευαν ακόμα και επαγγελματικά έντυπα. Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι βραβεύτηκαν δύο φορές μέσα σε ελάχιστα χρόνια με το πρώτο βραβείο σχολικών εφημερίδων από το Δημοσιογραφικό οργανισμό Λαμπράκη.

Υπάρχει ένα Σχολείο, ένα Δημόσιο Σχολείο,
στο οποίο οι μαθητές συμμετέχουν στο διαγωνισμό της Μαθηματικής Εταιρείας και διακρίνονται (πόσα σχολεία, δημόσια ή ιδιωτικά, έχουν ανάλογη διάκριση;)

Υπάρχει ένα Σχολείο, ένα Δημόσιο Σχολείο,
στο οποίο οι μαθητές οργανώνουν και παρουσιάζουν, κάθε χρόνο, θεατρικές παραστάσεις, μουσικές εκδηλώσεις, προστατεύουν τη βιβλιοθήκη τους σαν το σημαντικότερο περιουσιακό τους στοιχείο

Υπάρχει ένα Σχολείο, ένα Δημόσιο Σχολείο,
το οποίο οι καθηγητές επέλεξαν προαιρετικά να υπηρετήσουν (ταξιδεύοντας με δικά τους έξοδα 90 χλμ κάθε μέρα). Παρουσιάζονται το πρωί και φεύγουν το απόγευμα από την εργασία τους. Βρίσκονται χρόνια στην ίδια θέση και ποτέ δε ζήτησαν τη μετάθεση, που δικαιούνται. Μεταφέρουν το κέφι για δουλειά στους μαθητές τους, και αποτελούν το μοναδικό, ίσως, αξιόλογο πρότυπο που έτυχε να γνωρίσουν. Είναι πρόθυμοι να συμπαρασταθούν σε οποιοδήποτε καλλιτεχνική πρωτοβουλία των μαθητών τους, οργανώνουν και συμμετέχουν σε διεθνή συνέδρια για να ανταλλάξουν γνώσεις σχετικά με το επαγγελματικό τους αντικείμενο.

Αν υπήρχε ένα ανάλογο σχολείο στην Αμερική, Γερμανία, ή αλλού θα ήταν παγκόσμιο πρότυπο προς μίμηση για όλους τους δοκησίσοφους, που αναζητούν τα μεγαλεία, πάντα, έξω από την αυλή τους. Θα είχαν αφιερώσει χιλιόμετρα σελίδων τα ανά τον πλανήτη έντυπα, θα ήταν αντικείμενο μελέτης και διπλωματικών διατριβών σε όλους τους απανταχού πανεπιστημιακούς ή ερευνητές του πλανήτη.

Αυτό το σχολείο βρίσκεται στη χώρα μας και λειτουργεί, παρ' όλα τα γραφειοκρατικά προβλήματα, με χρήματα των Ελλήνων πολιτών. Σε μια εποχή με απαισιόδοξες έως μίζερες ειδήσεις, το Γυμνάσιο (με Λυκειακές τάξεις) του Ειδικού Κέντρου Κράτησης Νέων Αυλώνα (Ε.Κ.Κ.Ν.Α.) αποτελεί παράδειγμα δημιουργίας για όλους τους Λειτουργούς της Εκπαίδευσης (Δημόσιας και Ιδιωτικής). Οι Λειτουργοί του (από τις ελάχιστες φορές, που η λέξη αποκτά πραγματικό νόημα) δουλεύουν αθόρυβα και αποτελεσματικά και δε χρησιμοποιούν τις επιτυχίες τους ως μέσο κενόδοξης προβολής. Θεωρούν το έργο τους ολοκληρωμένο μόνο όταν καταφέρουν να πείσουν όλους εμάς να δώσουμε, στην πραγματικότητα, μια δεύτερη ευκαιρία στους μαθητές τους.

Τους ευχόμαστε ολόψυχα καλή ξεκούραση και καλή επάνοδο το Σεπτέμβρη.

Από το 24γράμματα

Παρασκευή, 8 Ιουλίου 2011

Βίτσια εξουσίας...

Τρίτη, 5 Ιουλίου 2011

Ο κύκλος της... ζωής!

Σάββατο, 2 Ιουλίου 2011

Μετενσάρκωση...

Δυο πολιτικοί συζητούν:
- Ρε Γιωργάκη, εσύ πιστεύεις στη μετενσάρκωση;
- Τι είναι μετενσάρκωση ρε Βαγγέλη;
- Ε αυτό που λένε ότι άμα πεθάνεις, ξαναγυρίζεις στη γη με άλλη μορφή, σαν ζώο ας πούμε ή σαν φυτό και κάτι τέτοια ...
- Δεν το ξέρω το θέμα ...
- Τότε, θα κάνουμε μια συμφωνία. Όποιος πεθάνει πρώτος, θα προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τον άλλο και να του πει τι γίνεται εκεί πάνω,αν όλα αυτά είναι αλήθεια και αν ξαναγυρίζει κανείς εδώ κάτω με άλλη μορφή.
- Εντάξει φίλε, έτσι θα γίνει!
Μετά από χρόνια, πεθαίνει ο Γιωργάκης πρώτος και ο φίλος του περιμένει να δει αν θα είναι συνεπής στη συμφωνία τους κι αν θα επιδιώξει να επικοινωνήσει μαζί του.
Μήνες μετά από τη κηδεία, όπως κοιμότανε στο κρεβάτι του ακούει κάποιον να του φωνάζει με τρομερή φωνή...
- Ναι;
- Έλα ρε χοντροβαγγέλα, ο Γιωργάκης είμαι. Δεν επικοινώνησα μαζί σου τόσο καιρό γιατί έγινα πρωθυπουργός και είχα πολλές δουλειές....
Ο άλλος ενθουσιάζεται που ακούει το φίλο του μετά από τόσο καιρό και αρχίζει να τον ρωτάει:
- Πώς περνάς ρε Γιωργάκη, τι γίνεται εκεί πάνω;
- Ζωή και κότα φίλε μου... Ξυπνάω το πρωί, τρώω, μετά κάνω έρωτα, μετά ξανά τρώω, ξανακάνω έρωτα... Αυτό γίνεται από το πρωί μέχρι το βράδυ! Όλο φαγητό και έρωτα είναι η ζωή μου...
- Πρωθυπουργός στον παράδεισο έγινες βρε Γιωργάκη;; Μπράβο σου !!
- Ποιόν Παράδεισο ρε φίλε; Κόκορας σε ορνιθοτροφείο στο Σύνταγμα είμαι!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...