Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Η είσοδος στη Necochea (Φωτογραφίες)

Προς την είσοδο του λιμανιού
Προς την είσοδο του λιμανιού. Ένα πλοίο εξέρχεται.
Προς την είσοδο του λιμανιού. Ένα πλοίο εξέρχεται, ένα άλλο εισέρχεται. Δεν πρέπει να χαθεί ούτε δευτερόλεπτο. Τα πλοία πρέπει να φορτώνονται και να ξεφορτώνονται στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
Το ελληνικό πλοίο "Συριώτισσα" φόρτωσε και αναχωρεί. Ποιος ξέρει για που!...
Στην είσοδο
Στην είσοδο
Εντός του λιμανιού
To λιμάνι της Necochea είναι μεγάλη παροικία των Sea Lions. Δείτε τα δικά μου videos όταν τα επισκέφτηκα στην παραλία τους πριν μερικά χρόνια.
To λιμάνι της Necochea είναι μεγάλη παροικία των Sea Lions
Στροφή πλοίου τώρα που είναι πιο ελαφρό και στρίβει ευκολότερα...
... για να ειναι έτοιμο για αναχώρηση
Η απέραντη βόρεια παραλία
κι άλλα Sea Lions
Πέρας στροφής...
Στο βάθος το φαραωνικών διαστάσεων μνημείο που θυμίζει τον πόλεμο των Falkland Islands (στα Ισπανικά Islas Malvinas)μεταξύ Αργεντινής-Μεγάλης Βρετανίας.
Μια κατεστραμένη προβλήτα
κι άλλα Sea Lions στην νότια παραλία
Με την όπισθεν προς το σημείο πρόσδεσης
Με την όπισθεν προς το σημείο πρόσδεσης και τα Sea Lions στα δεξιά
Σε ρυθμούς φουλ φόρτωσης
Σε ρυθμούς φουλ φόρτωσης κοντεύει να τελειωσει
Πίσω μας η προβλήτα φόρτωσης
Η διαδικασία πλαγιοδέτησης λίγο πριν ολοκληρωθεί
Πέρας ασφαλούς πρόσδεσης και μια αναμνηστική φωτογραφία με τον πιλότο
Συνεχίζεται...

Chrisgio

2 σχόλια :

argyriskapa@gmail.con είπε...

Καλά ταξίδια Καπετάνιε!
Με μεγάλη καθυστέρηση "ανακάλυψα" το blog σου. Είμαι σίγουρος ότι θα ταξιδέψω μαζί σου και θα με βοηθήσεις να θυμηθώ τα περασμένα, μια που κι εγώ είμαι του σιναφιού.Έχω κι εγώ ένα φτωχό blog αναμνήσεων με παρόμοιο τίτλο http://paliosexantas.blogspot.gr/ και παίζοντας με τη λέξη εξάντας, βρήκα και το δικό σου. Ταξίδεψε μας λοιπόν και με πολλές φωτογραφίες. Λυπάμαι πολύ που το δικό μου φωτογραφικό αρχείο είναι πολύ φτωχό και τώρα το μετανιώνω.
Καλές Θάλασσες και πάντα νερά στη πλώρη σου

Χρήστος Γ. είπε...

Χαιρετώ κι από δω.